01.06.2011

Klar for Stavanger!

I morgen braker det løs med jentetur til Stavanger!
To av mine venninner har flyttet dit i da de fikk seg jobb der, så nå skal Lise og jeg sette oss på flyet for å dra på besøk! Har aldri vært der før, men hørt mye fint om byen så jeg gleder meg!


Det er meldt knallvær så skal pakke ned masse sommerklær og håpe på det beste!
Så lurte jeg på om noen av dere har tips til hva man bør gjøre, se på, spesielle butikker som er verd et besøk eller annet som er av interesse. Fyr løs!

3 kommentarer:

  1. God tur og kos dere masse!:)
    Stavanger er en kjempe fin by! Men vet ikke om noe spesielt som må ses. Men er veldig fint å gå langs havnen og se de gamle bygningene:)
    klem

    SvarSlett
  2. Moro og spennede!! :)

    Kos deg i stavanger på jentetur :D

    SvarSlett
  3. Hvis du er glad i interiør, bør du besøke nabobyen Sandnes:) Mange flotte interiørbutikker her, som ikke er kjedebutikker:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag