05.06.2011

Jentetur til Stavanger

Heisann!
Da er vi trygt hjemme fra en langhelg på besøk i Stavanger. Lise og jeg tok fly på torsdag for å besøke Jannicke og Marlene for helgen. Marlene hadde også bursdag så vi gikk for full feiring - og slik ble det!
Må si jeg ble veldig imponert over byen! Flott og velstelt og mye å se på og alt for mye godt å drikke. 
Vi har kosa oss masse hele gjengen og fått trimmet lattermusklene til bristepunktet, så på en måte er det godt å komme hjem å få slappe av litt også!

Slike helger betyr iallefall utrolig mye for meg! Er så glad for at jeg har disse jentene rundt meg og gleder meg allerede til neste gang vi skal treffes!
Håper dere andre også har hatt en super helg

1 kommentar:

  1. Er godt ha ha nære og gode venner. Bra dere har hatt det kjekt:) Kjempe fint bilde av dere!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag