03.05.2011

Uups!

Gårsdagen gikk i ett sett!
Syklet først en tur på 3T og Lade for å handle inn det siste til Spaniaturen nå på lørdag. Etter at jeg hadde syklet hjem igjen skulle jeg slappe av litt i solen før jeg skulle hente Tuva - og vips! Der sovnet jeg!
Ble bare et par timer, men fikk jaggu skille, midt på leggen! (kommer ikke så godt frem på bildet)
Så nå ser det ut som jeg har sokker på! Ikke særlig vakkert med andre ord!

Nå skal ta en kjapp shinings her hjemme, for i ettermiddag kommer en venninne av meg på besøk :)

2 kommentarer:

  1. Hihi,det er fort gjort :p
    Skillen forsvinner nok rimelig kjapt i ferien din da ;)

    SvarSlett
  2. Det er gøy med skille uansett da, viser jo bare at sommeren endelig er på vei hit også, rekordtidlig! Håper du får en fin Spaniatur, også tror jeg nok skillen forsvinner ganske fort når du kommer deg til Spania :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag