05.05.2011

Tjohei!

Snart helg - snart SPANIA!
På lørdag reiser vi og jeg må kanskje begynne å pakke litt!
Har hele tiden virket så fjernt, men nå er det bare to dager til så reiser vi. Må kanskje bruke dagen på å pakke litt, da Tuva skal være til pappaen sin i natt.
Gleder meg så utrolig mye! Det skal bli så godt med en uke total avslapping, sol og bading!
I fjor var vi i Paris, men der var det ikke fullt så varmt, og Tuva gikk ikke selv engang på det tidspunktet, så tips til å reise med barn mottas med stor takk.
.
Og som en siste innspurt før ferien har jeg startet dagen med en time PulsStep og Mage på 3T! 
Håper dere har hatt en fin start på dagen! 
Hilsen reisesyk Stine ;)

4 kommentarer:

  1. Åh, det blir nok deilig:)

    Så flink du er til å trene!
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Høres fantastisk ut!

    Ha en kjempe god tur og kose dere masse!

    SvarSlett
  3. Kos dere masse masse :D
    Hm,tips,har ikke mange konkrete,er bare å være litt førevar. . .
    Vi var i Tyrkia med Kajsa da hun var 2 år,og glemte at varmen var tøffere for henne enn oss. Og det endte med kraftig heteslag :(
    Så bruk sunn fornuft med sola ¨på vesla:)

    SvarSlett
  4. Hei Stine :)) Kan du fortelle meg hvordan du har fått det slik at man ikke kan høyreklikke på bildene dine? altså lagre/kopiere dem?? :))

    hadde vært supert! Go tur til Spania btw!! :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag