06.05.2011

Siste dag i Trondheim

 Solen har endelig funnet veien tilbake til Trøndelag 
Den siste dagen i Norge ble brukt til litt pakking og rydding i leiligheten. Fortsatt mye som ikke er lagt i kofferten enda, men av erfaring så pakker jeg som regel ned alt for mye - så denne gangen har jeg skrevet opp det jeg skal ta med så pakker jeg det ned i morgen tidlig.

Varmen som har vært i dag har gjort til at jeg har prioritert dagen ute med Tuva. Får noen timer på meg i morgen også, så det får holde. Det viktigste er vell pass, mobil og pengbok ;)

 Så nå blir det kveld, etter en lang og innholdsrik dag!
Sov godt alle sammen :) Og en riktig god helg! Skal se om jeg kommer inn med et aldri så lite innlegg i morgen også


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag