23.05.2011

Hello hello!

 Det begynner å bli noen dager siden vi kom hjem fra ferie. 
Været har ikke vært helt supert siden vi kom hjem så kjenner jeg lengter litt tilbake til sol og varme. Det ble iallefall en veldig koselig og avslappende tur med mange gode minner for fremtiden. Lange late dager, varmt og godt, god mat, basseng og familien - kan ikke be om stort mer!
Tuva synes ikke det var noe særlig å ha på parkdress når hun kom hjem etter å levd over en uke i bare bleie eller kjole! Men satser på at sommeren er like rundt hjørnet.

Tuva og mammaen
 Legger med bilder fra de siste dagene i Spania
Middag på KFC
Tante Thea og onkel Ståle

En tur på stranden - ivirge barneføtter etter å bade
Dagene flyr avgårde og plutselig hadde jeg ikke skrevet her på bloggen på mange dager!
 Det har rett og slett vært fordi tiden ikke har strekt til og det har vært 1000 ting å gjøre. Nå kjenner det ut som ting har roet seg litt og jeg kan endelig sette meg ned med mitt lille fristed å slappe av litt. Vaskemaskinen går, og skal shine leiligheten i dag før Tuva kommer hjem! Skal ikke mange dagene bort fra henne før jeg kjenner et stort savn
Håper dere har en fin mandag og ikke har glemt oss helt!

1 kommentar:

  1. Moro å se bilder fra solferien deres :)
    Var nok godt for kropp og sjel med en sånn tur ja.
    Synd at tiden går så altfor fort når man er avgårde.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag