04.04.2011

Sokkeproblemer!?

Hadde et uforglemmelig øyeblikk med kjæresten for noen uker siden.
Siden vi ble sammen har vi mistet utrolig  mange sokkepar begge to og beskylder hverandre for å ha tatt de.
En dag jeg kom hjem fra jobb sa jeg på fleip "har du tatt mine sokker igjen"
Svaret jeg fikk var "Ja, og de var utroooolig vanskelige å få  på! Og som de strammer"
Da jeg fikk sett litt nøye på de så jeg fort at det var støttestrømpene fra jeg gikk gravid!
Ikke rart at de strammer og de er et rent H******e å få på.
  Der fikk han straffen for å snike i min sokke-skuffe og jeg fikk en GOD latter;)

7 kommentarer:

  1. hehe vittig! til pass for han som stjeler sokkene dine;)

    SvarSlett
  2. Hehe.. Vi har også det problemet, vi tarnhverandres sokker, så jeg lurer egentlig litt på om vi skal fikse oss en felles sokkeskuff rett og slett.

    SvarSlett
  3. Haha,så uuutrolig bra ;)
    Sokker er neimen ikke lett å holde styr på. . .

    SvarSlett
  4. hihi der ble han tatt på fersken ;)

    Løsningen her i hus ble at jeg slutta med svarte sokker og bare bruker sokker med farger på, de tar ikke min kjære (for de passer ikke til hans bruk) og jeg får samtidig en super lett jobb med å parre mine egne sokker =D

    Ha en super dag.

    SvarSlett
  5. hahahha de er ikke liite trange heller.. hheheh

    SvarSlett
  6. Hei.Så flott blogg du har!legger meg til som følger:)Vi har visst barn med samme navn.Velkommen en tur til meg også:)Ha en flott tirsdag:)Mvh kathrin

    SvarSlett
  7. haha, nå holdte jeg på å dette av stolen i latter! Ikke rart de var trange å få på da nei!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag