05.04.2011

Shoppingrunde

Er lenge siden jeg har vist dere bilder av klær og annet utstyr jeg har kjøpt til Tuva.
I dag har jeg vært på en liten shoppingrunde med mamma
Fikk handlet inn litt sommerklær til Spania og litt nytt til meg selv. Barnas hus hadde også 50% på Reima dresser og annet vintertøy så vi kjøpte liksågodt en vinteredress til neste år:
.
Tuva har brukt Reimadress i år og jeg har vært knallfornøyd. De er slitesterke og holder henne varm. De er ikke så enormt foret heller så de er gode å bevege seg i samtidig som de varmer like godt som før

Nytt regnsett må også til. 
Neste uke er det meldt litt mer regn så da er det kjekt å ha gode regnklær. Det blir også kjekt til påske da vi skal til Hitra. Regner med det blir noen turer i fjæra og kaste stein eller lete etter krabber.
 Så over til disse da:

 Jeg synes disse er helt nydelige!
Har et par selv, dog større størrelse, så gleder meg til å se Tuva i sine nye Superstar sko
Fikk også handlet noen basic klær for hverdag og barnehagebruk på HM
Så nå er alle klærne merket og jeg skal sette igang med middagen!
Håper dere har en fin dag :)

3 kommentarer:

  1. Så kjekt med vinterdress på salg :)
    Det har jeg lett etter,men ikke funnet.

    Mye annet lekkert :)
    Ser Kajsa har mye av det samme.

    SvarSlett
  2. Elsker REIMA selv, og bruker det på min sønn også. =D
    Og de skoa var jo super søte! <3
    Og masse kjempe fint! Så godt å få det i boks =) Vært og ordna til våren selv.

    Ha en super kveld.

    SvarSlett
  3. Shopping er gøy. Vi skal nok på shopping etterhvert vi også, både baby og Ingrid må jo få litt klær. men vi er nødt til å handle inn hyller og div også. For det er det lite av oppe i huset.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag