06.04.2011

Påskeverksted

De dagene vi er hjemme kan være utfordrende for å finne på noe å gjøre så det ikke blir så kjedelig.
Dere som abonnerer på Foreldre&Barn så kanskje sidene om påskeverksted og jeg ble så inspirert at vi har et lite minipåskeverksted hjemme her i dag.
.
Er utrolig gøy å se Tuva hjelpe til og skal klare det meste selv. Fører som regel til merarbeid, men øvelse gjør mester og jeg er sjeleglad for at hun er så engasjert og har den viljen hun har.
Laget en blanding av konditorfarge og varmt vann som eggene fikk ligge å trekke i!
Klar til tørking - deretter maling
Slik skal de bli !
Bildet er hentet fra Foreldre og Barn april.2011
Veldig lite planlagt fra min side, for hadde bare pastafargene og egg!
Men har bestilt det siste vi trenger fra Panduro så det blir gøy å få det ferdig
Kanskje vi finner noen gåsunger-kvister for å henge eggene på også

MELD DEG PÅ MIN GIVEAWAY HER

2 kommentarer:

  1. Kjempe koselig å gjøre slike ting sammen :)
    Det må vi også snart gjøre. Jeg greide å knuse noen av dem vi lagde i fjor :/

    SvarSlett
  2. Så koselig! Gleder meg til Adrian blir større og vi kan gjøre sånt sammen. Er liksom ikke like gøy å sitte alene i en krok og male :p
    Ha en flott dag.
    Stor klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag