07.04.2011

Med veggen som tegneark

 Har alltid skrytt av Tuva når hun har tegnet og sagt hun har vært flink.
Har sittet i mange timer og tegnet med henne, men en plass måtte det ha skjedd en feil.
I går, på brøkdelen av et sekund, var hun opp av den fredlige fargeleggingen som foregikk på gulvet til å klote på veggen i store begvegelser mens mammaen var opptatt med å henge opp klær

Var heldigvis bare fargestift og lett og vaske av, men håper hun lærte på den lille utskeielsen så jeg slipper å vaske bort tusj eller liknenede neste gang. Nå har iallefall rampen kommet fram i henne og hun tester og tøyer grenser ganske så ofte.

Hun ble nok litt skuffet da mammaen fant frem Jif og klut før jeg iheletatt hadde rukket å beundre hennes siste kunstverk. Bare for å sitere hun selv "NEI, mamma!"

7 kommentarer:

  1. Aj aj,sånne kunsteriske utskeielser må du regne med flere av i fremtiden ;)
    Og ja,til og med med tusj :p

    SvarSlett
  2. heee heee heee det kribler i fingrene ja ...

    SvarSlett
  3. Hehe, så vakkert kunstverk! ;)
    Bare hyggelig å tipse om de knekkebrødene, btw!

    SvarSlett
  4. hehe, jeg husker at jeg selv var fæl til å gjøre akkurat det der. Hva er vel mer perfekt å utøve sin kreativitet på enn en stor hvit vegg? tihi

    SvarSlett
  5. Hehehe, hun syns sikkert du ber om det med en hvit vegg som ligner et stooort ark :p
    Ha en flott dag.
    Stor klem

    SvarSlett
  6. Uffameg, bare venter på det selv... Uff! :P

    SvarSlett
  7. Hehe.. Ikke meninga å le altså.. men jeg bare kjenner med SÅ igjen. På gulv, bord, stoler OG vegger.. hehe..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag