08.04.2011

Hvordan vet du at du har en 1,5 åring i hus?

Hint:

- Det er bitemerker i all frukt

I tillegg finner man barnebøker i kjøleskapet, tannkosten på gulvet, fotballen i vaskemaskinen og teddybjørnene på kjøkkenbordet, mais på gulvet og kaffekoppene utover stuebordet med rosiner og kjekssmuler i.
To rampeinnlegg fra Tuva på to dager her, så jeg må bare si at hun er  for det meste snill altså!
Kommer seg opp på stoler og bord og svært nysgjerrig på alt hjemme :) Tar etter de fleste ord å kan mange navn på ting og personer som hun bruker daglig! Må virkelig si jeg liker aldenen hun er i nå! Mer krevende men absolutt verd det!
-Blir mang en latter iløpet av en dag!
-
Hvordan merker du at du har en 1-2 åring i hus?

5 kommentarer:

  1. Jeg kjenner igjen dette ja! :) Bitemerker på epler er ikke uvanlig, og for ikke så lenge siden fant jeg en joggebukse, tannbørste, en sko og en bok i den skuffen under steikovnen... :) Det er i hvertfall ikke de verste rampestrekene de kunne gjort, så det kan vel kanskje ses på som sjarmerende?! :)

    SvarSlett
  2. hehe..artig:) Alle unger er vel litt ramp innimellom;) jeg har ikke en 1 åring helt enda, men merker jeg har unge siden alt som står innenfor rekkevidde havner på gulvet, jeg ikke kan ha så mye som en duk på bordet og at alle tingene i hyllene er flyttet et hakk opp så hun ikke skal nå det ;)

    SvarSlett
  3. Så søtt :D Lille store dukka di!
    Kajsa gjemte alltid alle tingene våre i og under senga si,hehe.

    Ha en god helg :)

    SvarSlett
  4. hehe, så herlig innlegg! Jeg har bare en liten en i magen jeg, så jeg vet ikke så mye om 1-2åringer enda.

    Håper dere får en super helg :-)

    SvarSlett
  5. Haha, må si jeg kjenner igjen det meste du skriver ja :P:P Pluss litt til =)

    Men fy så kos det er å <3

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag