02.04.2011

"Gratulerer"

Årets aprilspøk var rett og slett et ultralydbilde funnet på google og jeg skrev "Lillebabyen 9 uker" på Facebook. Det tok ikke lang tid før kommentarene begynte å komme. Noen avslørte det fort mens andre gikk 5 på. I starten slettet jeg unna noen av kommentarene som røpte meg, men tilslutt lot jeg det være.
Det morsomste av alt var da min kjære tante ringte litt over kl 08.00 med en iver i stemmen.
"Gratulerer så mye!!! Skulle hilse fra de her også å si gratulerer! Hvorfor har ikke mammaen din sagt noe om dette til meg!?"
"Eeeeh, tante: vet du hvilken dag det er i dag?"
Da gikk det opp et lys og hun var ikke lengre like overrasket over at mamma ikke hadde fortalt nyheten til de før alt ble publisert på facebook!
Fikk også en del telefoner i går så var nok flere som var usikre om det var en spøk eller en nyhet.
Men hadde det vært sant hadde det vært en artig dag å avslørt hemmeligheten på!

Hva var din aprilspøk?


8 kommentarer:

  1. Hehe,skjønte det var spøk. Ca halve facebook hadde samme spøken ;D
    Men ja,hadde vært en kjempe artig dag å avslørt noe slikt :)

    SvarSlett
  2. Jeg vekte gubben med en positiv graviditetstest, da hoppet han fort opp av sengen. Synes kanskje det ble litt drøyt med 3 helt tette;-) hehe...

    SvarSlett
  3. Heisann!!

    gøy innslag det her:)Jeg ble ikke lurt og lutre ingen,så treig er jeg :)

    Gøy du vil delta på min give away,masse lykke til!!

    Velkommen som følger håper du vil trives:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Hehe.. Eneste grunnen til at jeg ikke sa gratulerer, var at jeg var svært klar over datoen.. hehe.. Men, jo, det hadde vært utrolig gøy å slippe nyheten på den datoen og på den måten.. hehe..

    SvarSlett
  5. Haha jeg gikk 5 på igrunn. men fikk vite raskt at det var jo 1 april... Gikk ikke på en eneste spøk etter denne :P så du var den eneste som klarte å lure meg gitt :P

    SvarSlett
  6. Jeg hadde akkurat samme aprilspøk, og det var mange som gikk fem på både på bloggen og de nærmeste. ;) Google var en fin måte å finne et ultralyd bilde...hehe!

    SvarSlett
  7. Jeg skjønte ikke at det var en spøk, fordi du sa aldri at du var gravid. Det mer sånn indirekte hinting, så ble litt usikker.
    Jeg fikk faktisk ikke lurt noen, kom liksom ikke på noe spennende.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag