18.04.2011

Endelig litt godvær!

Våknet til sol og vindstilla i dag!
Tuva sov til 07.30, som er rene luksusen, da hun som regel sover bare til 06.00! Spørs om det er sjølufta her som slår henne ut. Var bare såvidt vi rakk å spise frokost før hun skulle ut å leke seg. Vi har vært å sett på båtene og gått en liten tur i fjæra og tuslet litt rundt omkring. Tydelig at det er godt å gå med mindre klær og sko nå som snøen er borte. For øyeblikket er hun på lekeplassen sammen med mitt søskenbarn og det var storstas! Rart å ha "barnevakt" selv om jeg ikke er på jobb eller liknende. Men det er nok litt godt for henne å leke litt med andre barn også, ikke bare mammaen.
Kameraledningen ligger igjen hjemme, så dere får heller se en større oppdatering etter påske.
Skal hjem allerede på onsdag da Tuva skal være til pappaen.
Håper dere har fått en god start på påska!
Stor klem fra Hitra!

4 kommentarer:

  1. Glede mæ masse te å møt dåkker i morra:-)

    SvarSlett
  2. Så bra dere har fått litt go`vær dere også :) Kos dere videre!

    SvarSlett
  3. Ekstra deilig med ferie når det er godvær:)
    Ha en fortsatt fin tur!

    SvarSlett
  4. Deilig med fint vær! Jeg har fått helt sommerstemnign, jeg! Til og med blitt litt solbrent.
    Ha en flott kveld.
    Stor klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag