02.03.2011

Sushidate


I går kveld hadde vi en lenge etterlengtet jentekveld igjen.
Halve gjengen har flyttet til Stavanger så det var bare Lise og meg, og sushi stod på menyen

Etter et herlig måltid bestilte vi oss flybilletter til Stavanger vi også! 
På tide med en jentehelg igjen, så det ser jeg fram til selv om vi ikke drar før i juni.
Sist var gjengen samlet her i Trondheim, så det er vell vår tur å reise litt nå! Faktisk aldri vært i Stavanger før, så det skal bli gøy!
JEG ER SÅ GIRA!!! 

2 kommentarer:

  1. Jadda, her var det jo lurt å stikke innom... :p Det der så bare så utrolig godt ut!
    Det er så viktig å være med venninner og komme seg litt bort i blant! Vennegjengen min er spredd også, det må være en av ulempene med å bli voksne :/

    SvarSlett
  2. Jentekveld og turer er de aller beste!
    Er bestandig like mye moro vet jeg :)
    Så skjønner godt du gleder deg til en tur til Stavanger.
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag