22.03.2011

I gang!

ENDELIG, kan jeg vel si, for nå er jeg igang med treningen igjen.
Var veldig flink fra februar til juni i fjor, men etter det har jeg ikke løpt til bussen engang! I går ble jeg dratt opp fra sofaen og på 3t så kan offesielt si jeg er igang! Har gjort forandringer på kostholdet så fremover skal jeg bli flinkere å oppdatere "Kosthold og trening" siden som ligger  under headeren. 
Flere som har sjerpet rutinene før våren og sommeren kommer? 


 
Skal trene minst tre ganger denne uka, så kanskje jeg skulle starte opp med 30 days shred igjen også!? Vi får se. Kanskje ikke hver dag i 30 dager, men iallefall en dag eller tre i uka. Godt å være igang igjen!
Skal ha hjemmedag med Tuva i dag. Desverre er været i Trondheim dårlig i dag så lite å gjøre ute også.
Sitter å venter på at køen på Altinn skal roe seg litt så jeg får sjekket årets selvangivelse så spent som jeg er.
Håper dere får en fin dag og at skatteoppgjøret blir en positiv overraskelse


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. SÅ deilig å være igang:)))
    Har så lyst til å begynne igjen jeg også, og spesielt med 30days shred. MEn jeg må vel bare vente til jeg vet hva som har skjedd med kneet mitt:) Håper altinn kommer seg iløpet av dagen, for nå er det jo helt umulig! Ha en super tirsdag:)

    SvarSlett
  2. Så deilig å være i gang igjen. Det skal jeg også, snart! Hihi. Ha en FIN dag :-)

    SvarSlett
  3. Flink :D et råd: IKKE start med 30 days shred igjen. Tror det er grunnen til at mange har falt av. Man blir jo så drittlei! Jillian er UT ;)

    SvarSlett
  4. Så bra da Stine :)))
    Jeg startet opp igjen i begynnelsen av februar,og har gått ned alt jeg rakk å gå opp igjen etter jeg datt av lasset :p

    Spent på oppgjøret selv!!

    SvarSlett
  5. kor det va man bestillte 30 days? finner ingen norske sider som har den. :/

    SvarSlett
  6. Det er skikkelig godt å være igang igjen! Stiv i dag - men det gjør bare godt.

    DVD'en bestilte jeg her:
    http://www.play.com/Search.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=30+days+shred

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag