30.03.2011

Et koselig tilbakeblikk

 Full vinter på den andre siden av husveggen for øyeblikket og solen har endelig kommet frem. 
Minner meg bare på hvor herlig sommeren er og hvor mye jeg ser frem til å finne i lettere klær og sitte i husveggen med sola i ansiktet. Ser frem til lange turer med Tuva, på butikken å kjøpe is, gå uten sko på stranden og høre bølgeskvulp og småfuglene i trærne, sitte på gresset å nyte stillheten, kjenne lukten av grillmat og se alle fine blomstene. Er først når solen kommer fram i midten av februar at man skjønner hvor deprimerende vinteren er!
Skal bli deilig å se gradestokken krype oppover mot varmere tempraturer i dagene, ukene og månedene som kommer. Til da, varmer jeg meg med gode minner fra i fjor sommer:
Sommerferie på Hitra 2010

3 kommentarer:

  1. Og så blir det forhåpentligvis en knall tur til Lofoten!:-)

    SvarSlett
  2. JAA!
    Mye å se fram til i sommer :D

    SvarSlett
  3. Så koselig. Nydelig bilde av dere!!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag