27.03.2011

Award

Jeg har vært så heldig å få en award av Lady E
Med den awarden følger også en utfordring der man skal svare på 10 spørsmål og sende vidre til 10 andre.

  • Hvorfor starta du å blogge?
    Hadde hjemmeside da Piczo var på det største, men det gav meg ikke så mye mer lengre. Begynte å lese flere andre blogger og bestemte meg plutselig for å prøve selv også. Og da jeg ble gravid ble det plutselig mye mer å skrive om. Så siden november 2008 da jeg startet har jeg publisert over 600 innlegg, så jeg har funnet noe jeg liker å holde på med. -
  • Hvilke blogger følger du?
    • De bloggene jeg leser daglig finner du litt lengre ned på høyresiden av bloggen. Utrolig mange gode, interessante og inspirerende blogger der
    • Favoritt make-up merke? 
    Tidligere har jeg vært veldig fornøyd med øyeskyggene til Chanel og lipglossene til Dior. Har den siste tiden byttet mer over til ArtDeco mineralsminke og er superfornøyd.
      • Favoritt klesmerke?
        Jeg har ingen spesiell klesfavoritt i grunn jeg. 

        • Hva er ditt må-ha make-up produkt?Mascara eller eyeliner - ser så trøtt ut uten
          •  Hva er din favorittfarge?
            Bruker mye hvitt eller jordfarger i hjemmet.
            Sort i klesveien
          • Favorittparfyme?
            Jean Paul - Gaultier
          • Favorittfilm?
            Jeg liker mange filmer og har kanskje ikke en spesiell favoritt. Men noe av de beste synes jeg er: "A beautiful mind", "American History X" og "Catch me if you can" for å nevne noen 
          • Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
            USA høres ut som et herlig reisemål; NYC, Las Vegas, Miami og Florida for å nevne noen av reisemålene. Jeg mener USA er et land man burde ha vært i så har en liten drøm om å komme meg dit om få år. Barcelona høres også fint ut, og dit skal vi muligens i høst <3
          • 5 ting du alltid har i veska di?
            Pengbok, mobil, lipgloss, kalender og nøkler
            Kanskje også bleier og våtservietter + en ekstra smokke om vi skal på tur
          Skal sende denne vidre også, men vet ikke hvem som har fått den, eller hvem som vil ta den så det får bli opp til hver enkelt.
          Ta den de som vil ha den :)

          Ingen kommentarer:

          Legg inn en kommentar

          Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag