14.02.2011

Valentinsdagen

Som sikkert de aller fleste vet er det valentinsdagen idag.
For min del er det en dag som alle andre! 
Har ikke hatt noen tradisjoner på denne dagen i det hele tatt. 
Så klart er det viktig å ta vare på alle rundt seg, men jeg satser heller på å gjøre det i hverdagen. 
Selv om jeg aldri har "feiret" denne dagen før, fikk jeg den aller største og beste gaven idag!  Det var å få hjem Tuva som har vært til pappaen sin hele helgen. Stor  stas å få henne hjem igjen, så vi har brukt dagen på matlaging og kos før sengetid.
Avsluttet kvelden med hjemmelaget kakao og vafler.
Men siden dette er alle-hjertes dag vil jeg få takke dere alle sammen for at dere tar dere tid til å besøke bloggen min og takk til alle som legger igjen spor etter dere! Har blitt kjent med veldig mange gjennom bloggen og jeg setter pris på hver og en av dere:) Dere er grunnen til at jeg fortsetter med dette, og grunnen til at bloggen har blitt en hobby  og lidenskap for meg.
Så takk til alle sammen og en god klem til dere alle på denne dagen
Bilde hentet fra www.tine.no

2 kommentarer:

  1. åååh så koselig innlegg :) Thea var hos pappaen sin i helgen hun også. og er utrolig rart når ikke hun er her. merker savnet er stort bare jeg er borte fra henne noen få timer :)

    viktig å ta vare på alle rundt seg i hverdagen også ja. det er jeg helt enig i. men er jo litt pssielt med denne dagen også syntes nå jeg da :)

    hørtes ut som dere har hatt en kjempe koselig kveld sammen hvertfall. og ønsker deg en kjempe fin kveld videre :) klem

    SvarSlett
  2. 14 februar er kun en vanlig dag for meg også. . . En påtvungen tradisjon fra USA.

    Er vel oppmerksomheten man gir og får på helt vanlige dager som betyr mest? Syns hvertfall jeg :)
    For da kommer det fra hjertet,og ikke media,butikker osv. . .

    Godt jentene har kost seg sammen,kan tenke meg det var godt å få henne hjem igjen ja ;)

    Jeg setter STOR pris på deg også Stine!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag