18.02.2011

Drømmehagen

Helt siden Tuva var baby har hun vært fasinert over Drømmehagen!
Synes vell som de fleste andre småbarnsforeldre at det er synd NRK sluttet å sende programmet på kveldstid, for det er vanskelig å få det med seg hver dag når det går kl 10.30! 
Men min lille tulle blir ikke akkurat rolig av å se programmet heller - er mer at hun gisper etter luft, roper og hopper når de små figurene popper opp på skjermen!
De dagene vi er hjemme sørger vi for å få med oss dette på tv.
 "Hoppsi Deisi" er storfavoritt
Vinker til alle sammen.

De fleste vet kanskje også at episodene ligger på NRK Super sine nettsider.

3 kommentarer:

  1. Så søt hun er!
    Drømmehagen er genialt og funker kjempe bra til kvelden her! Vi tar opp og setter den på igjen om kvelden, du har ikke mulighet til det da?
    Men er kanskje ikke noe vits i om hun blir gira av det? :p

    God helg, Stine:D

    SvarSlett
  2. sv: Så gøy at du syns det! Ja, mye spennende som skjer, men med to tette så glemmes fort lillebror i magen:p

    Så bra at du klarer å slappe av, høres så utrolig godt ut med egentid og gleder meg til jeg kommer dit, men jeg sliter skikkelig med å være borte fra William, lurer på om det grenser til det ekstreme..

    Takk! Jeg er innom bloggen din hver gang det er noe nytt! Du har jo liksom vært der siden min bloggstart, så du er en av de faste;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlige Tuva!! <3

    Her har vi dekoder med opptak så jeg passer på å sette det som planlagt opptak de dagene det går så har vi en haug på dekoderen vi bare kan sette på når hun skal se..

    Selvom det er et genialt program og midt i blinken for snuppa må jeg si jeg blir HUEgærn av det programmet. veldig glad Martine har begynt å åpne seg litt for andre serier også nå :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag