27.02.2011

I år, som i fjor

 I år  som i fjor prøver jeg å så egne urter.
I fjor døde de nok av omsorgssvikt da vi reiste til Paris bare uker før de var spiseklare, så ny sjanse nå.
Ikea har geniale pakninger med komprimert jord og frø. Bare tilsette vann så er man i gang.
Denne gangen prøver jeg meg på peppermynte og basilikum
Bilder fra fjorårets prosjekt

Venter i spenning
Om alt går som det skal ser jeg for meg en jentekveld, moijitos med hjemmedyrka peppermynte og basilikumen havner vell på kjøkkenet etterhvert. Kanskje prøve hjemmelaget pesto!
Men først får vi se om de overlever. Vi krysser fingrene og håper jeg husker på å vanne de nok!

2 kommentarer:

  1. Spennede!!:D:D Geniale ikeabokser.. Har ikke sett dem før jeg :P

    SvarSlett
  2. Oj så moro med sånne små "prosjketer"!
    Lykke til :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag