18.01.2011

Tittei!

Bare innom for å gi et lite livstegn fra oss.
Har flere innlegg liggende som venter på å publiseres, for 2011 startet ikke så bra for denne bloggen.
Men nå har hverdagen startet, vi er tilbake i leiligheten vår og det røde i stuen er nå skiftet ut med hvitt igjen. Skal igjen få litt liv i bloggen og håper det nye året blir fullt av inspirasjon.
Så blogges vi igjen om ikke så alt for lenge!
Må også få si jeg setter pris på ALLE som har vært innom bloggen min den siste tiden. Utrolig koselig å se at så mange er innom selv om det er dårlig med oppdateringer. Det varmer :)

Håper mine faste lesere også vil følge meg inn i det nye året, og kanskje dukker det opp noen nye lesere også !

3 kommentarer:

  1. Da gleder jeg meg til flere oppdateringer tiden fremover :-) Ha en flott kveld videre!

    SvarSlett
  2. Så kjekt med folk som kommer "tilbake":) Gleder meg til å følge med fremover:)

    Ha en fantastisk kveld, klem♥

    SvarSlett
  3. Titt tei ja :)
    Håper alt er bra med deg og dine i dette nye året:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag