28.01.2011

Prison Break

Bilde lånt fra google
Dere som fulgte med bloggen før jul fikk kanskje med dere hva jeg "fikk" i julegave av Tuva!
Nå har jeg iallefall sett siste episode av sessong 4, og kun "The Final Break" igjen før hele eventyret er over.
Må si jeg har hatt hjertet langt opp i halsen flere ganger og synes virkelig de folka har klart å holde intensiteten på serien gjennom det hele, selv om første sessong var desidert mest troverdig og best.
-
Skal ærlig innrømme at jeg så ferdig første sessong på 1 og en halv dag, og resultatet av det, ble en paranoid meg som trodde at alt rundt meg var en stor konspirasjon. Husker den første bilturen etter dette, da jeg satt med senket hode og trodde jeg var på rømmen. Kanskje en grunn til at man skal se en episode i uka!
-
Nå nærmer det seg iallefall slutten og dere som allerede ikke har sett ferdig Prison Break bør virkelig gjøre det. Tross alt spennende handling så er (enkelte) av mannfolka i serien verd å se på i dagesvis

Dominic Purcell

Wentworth Miller



3 kommentarer:

  1. Rett og slett elske Prison Break! Hvertfall Linc! HEIT!

    SvarSlett
  2. Prison break å frustrerte fruer er virkelig noe av det beste som har skjedd meg! GLED deg til siste episode! Grein så det kom lyd ut av munnen min. klarte ikke holde igjen en eneste muskel i fjeset :-P

    SvarSlett
  3. Jeg elsker prison break! Det er SÅ synd at dem ikke skal komme med mer.. Satt å grein som bare det på slutten av siste sesong. Både fordi de er vavittig trist og fordi det ikke skulle komme noe oppfølger..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag