19.01.2011

Storpia ♥

Det er ikke mye på den lille frøkna mi som minner om en baby lenger.
Utviklingen som har skjedd den siste tiden har skjedd i rekordfart og det er gøy å se hvordan hun tenker å handler samt setter ord på ting og personer som er rundt henne. Synes jeg ser noe nytt hver dag, og dere med barn i samme alder skjønner nok hva jeg snakker om.
Er det rart man blir stolt!?
Håret har også vokst i det siste og får ikke være i fred for mammaen. I går var det musefletter, og mammahjertet blir stolt med en gang! (man blir faktisk stolt når håret har blitt langt nok til å være i hårstrikk!!!)
Da mormor kom hjem fra Spania hadde hun kjøpt supersøte klær til Tuva.
Måtte selvfølgelig prøve de i går og synes hun ser mer ut som en liten jente enn baby nå.
Skremmende hvor fort det går

3 kommentarer:

  1. Så koselig med oppdatering:) Skjønner godt hva du mener. Kristian blir 2 år om 4 dager!!! hjelpes!!

    SvarSlett
  2. Kjenner meg godt igjen ja.. Kommer hele tiden fler ord. Her i huset kommer det mer og mer setninger, og jeg blir like satt ut hver gang. Mange ord jeg aldri har lært henne engang. Slik er det med bhg. Hehe!

    Musefletter er herlig..:) Den dagen Martine kunne bruke strikk ble morshjertet en smule stolt..

    herlige klær :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlige Tuva <3 håper dere har det bra! :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag