21.01.2011

20.01.11 - en skikkelig jentedag

Vi startet dagen med besøk av Veraonica og Janne & lille Noah på 2 mnd.
Utrolig hvor stor lillejenta mi virket når det kom en skikkelig baby i hus og skremmende å se hvor fort det egenlig går!
Veronica, Noah, Janne og  Tuva

På kvelden fikk vi besøk av Marlene og Lise som vi også spiste middag med
Risotto med scampi stod på menyen etterfulgt av brownies og is

Er så utrolig glad for å ha så herlige mennesker i livet mitt! De er virkelig unike!
Glad i dere..
Sliter litt med dataen fortiden da tastaturet mangler bokstavene -t, -å og - y!!
Derfor er det veldig tungvint å blogge da jeg må klippe og lime inn de bokstavene. For de som kjenner meg vet vel at tolmodighet er ikke min sterkeste side

3 kommentarer:

  1. Så mange koselige bilder! Ser ut som dere har kost dere ja ;)
    Ble sulten her jeg nå,hehe

    SvarSlett
  2. Så koselig! Ser ut som dere har hatt en fin dag :-)
    Stor klem!

    SvarSlett
  3. Naam! Deiiiig mat =)

    Ingenting er bedre enn gode venner :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag