20.12.2010

Juleferie

Ser ut som jeg har tatt juleferie på bloggen!
Tuva er fortsatt ikke helt i form og vært i barnehagen bare en dag de siste tre ukene, og først i dag begynner jeg å tro på at jeg blir ferdig med julegavene i år! Kjennes godt å være i gang. Så derfor har ikke bloggen kommet i første rekke. Ikke kan jeg vise fram det jeg har kjøpt heller, så derfor lite å blogge om

Helgen besto av både jobbing og julebord, og sannelig har vi ikke passert fjerde søndag i advent også, så nå brenner vi adventslysene hver dag for å kvitte oss med det lilla. Vi skal være til mamma i jula og jeg gleder meg virkelig til å komme sammen med familien :) Regner med dere alle kjenner følelsen. Håper dere har kommet godt i gang med juleforberedelsene og får en rolig tid fremover! Neste år skal jeg prøve å være ferdig i november :p (sier vel det hvert år)

1 kommentar:

  1. Hehe, det sier jeg hvert år også, ferdig i november så jeg kan nyte desember.
    Jeg gleder meg så lenge til jul, men så plutselig er den her uten at jeg har særlig julestemning og like fort er den over.
    MEN, det er jo så koselig på julaften og dagene rundt der. Nå skal jeg nyte dagene fremover og spille julemusikk for harde livet!
    Ha en fin dag videre.
    Stor klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag