08.12.2010

Iphone trøbbel!?

Har erfart i min tid som Iphone eier at meldingene som regel inneholder skrivefeil
. Nesten uten unntak!
På en måte er deres automat rettskriving greit å ha, men det kan også gå riktig galt. Telefonen endrer automatisk til ord som kan likne på det man prøver å skrive, og når jeg som regel skriver på dialekt blir det mange rare forslag som kommer opp, og dermed mange rare meldinger.
 Kom over en side på Internett med noen fine eksempler jeg vil dele med dere:
NB! GROVT INNHOLD












6 kommentarer:

  1. Jeg ler like herlig hver gang jeg lsere ting som dette jeg. Helt suprt.. Litt latter i hverdagen er sunt.

    SvarSlett
  2. Hahaha! Fy søren, så morsomt:D Noen rktige bom-meldinger der ja;p Jeg leser alltid over før jeg sender om jeg har tid! Har merket at den gjør litt som den selv vil til tider:p

    SvarSlett
  3. Der fikk jeg dagens latter :) Takk Stine :D

    SvarSlett
  4. Haha, morro morro. Kan tro jeg har klikket på tlf her også, noen ganger så er den så jævla bestemt på at den vil ha inn et ord når jeg skriver noe annet!

    SvarSlett
  5. Hehe! Jeg kjenner til problemet! Men du vet at du kan skru det av om du går på innstillingene på telefonen din?

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag