03.12.2010

God helg

Da var fredag kommet og det ser ut for at det blir en veldig travel helg.
Mammaen min fyller år i dag og feiringen gjorde vi unna i går med middag og kaker der familien var samlet.
 I kveld braker det løs med julebord for gjengen på sykehjemmet! Det ser jeg fram til, og tror det blir en veldig fin kveld. Jeg må ta det rolig for skal på tidligvakt og nytt julebord i morgen med helsekostgjengen som kommer til å bli minst like artig. Hele helgen avsluttes med tidligvakt på søndag også! Så det er nok å henge fingrene i. Må ønske dere alle en riktig god helg! 
Denne førjulstiden er herlig♥

PS: Husk å tenn et lys for Regine Stokke i kveld, det skal jeg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag