05.12.2010

2.søndag i advent


2. søndag i advent og jeg er glad for at denne helgen er snart over. Har vært mye på kort tid og endelig føler jeg at jeg kan lande litt, senke skuldrene og slappe av. 
Fredag var det julebord med gjengen fra sykehjemmet. Møttes ute på byen og spiste julemat og kosa oss til langt på natt. Alt for langt på natt for min del som skulle på tidligvakt dagen etter.  

Renate, Trine og meg

Etter dagvakten var det å sove noen timer, opp å pynte seg litt før julebord nr 2 stod for dør. Nå var det middag med helsekostdamene der mamma og Anna hadde laget nydelig mat.


Stemning

kokkene
Jeg sovna riktig nok av og måtte bare ordne meg i full fart, og slik ble det.
 Var på tidligvakt i dag, så det skal bli godt å slappe av i kveld og bare kose meg.
Håper dere har hatt ei fin helg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag