24.11.2010

Ønskeliste til jul

I går var mamma og jeg på en liten julegave-runde.
Nå tror jeg faktisk at jeg har klart hva jeg skal kjøpe til alle sammen, og det er godt!
Tuva fikk også sin første julegave i år - en voksipose urban, av mormor som allerede er tatt i bruk nå som temperaturen ligger rundt 7-10 minusgrader!
Har også tenkt litt på hva vi ønsker oss. 

TUVA
  • Duplo
  • Barnebøker
  • Skinntøfler
  • Leker
  • Ullklær
  • Akebrett
  • Maling/farger/gips av hobbysaker
  • Hardangerbestikk "Tuva"
  • Penger
  • Gavekort
  • Tripp Trapp stol

STINE
Det er mye verre å komme på ønsker til seg selv!
Tror jeg må bli flinkere til å skrive opp igjennom hele året hva jeg ønsker meg, for når november og desember kommer er jeg helt tom for ideer.
Men det jeg kommer på i farta er
  • Gavekort fra Ikea, skeidar, Black&White, Kremmerhuset, Celoria Interiør (på Malviksentret)
  • Gavekort på klær; Vero Moda, HM, BikBok
  • Gavekort på spa
  • Tupperware bakeunderlag
  • Muffinsstativ
  • Frityrkoker
  • Allværsjakke
  • Isknuser ;)
  • Øredobber til bunaden
  • Liatorp bord (det rektangulære)

DENNE LISTEN BLIR OPPDATERT OM JEG KOMMER PÅ NOE MER

4 kommentarer:

  1. Mange flotte ønsker til både liten og stor her :)
    Håper dere får mange av dem,hehe.
    Å voksipose trengs i kulda vettu,brrr

    SvarSlett
  2. Å, så heldig du er som er ferdig! Jeg har ikke kommet halvveis engang, men føler jeg har kjøpt såå mye!
    Veldig lurt å legge ut ønskeliste sånn, fikk faktisk noen ideer til hva jeg selv ønsker meg, hihi.
    Ha en flott dag.
    Stoor klem

    SvarSlett
  3. Å, så heldig du er som er ferdig! Jeg har ikke kommet halvveis engang, men føler jeg har kjøpt såå mye!
    Veldig lurt å legge ut ønskeliste sånn, fikk faktisk noen ideer til hva jeg selv ønsker meg, hihi.
    Ha en flott dag.
    Stoor klem

    SvarSlett
  4. Det er supert det der med å legge ut ønskelister på nettet. Våre ble faktisk etterlyst av min far i år. hehe, så besteforeldre leser også blogger må vite.
    Flotte ting dere ønsker dere. Håper julaften svarer til forventningene.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag