25.11.2010

Når en pepperkakebaker

Vi har tjuvstartet på julebaksten i år.
I dag var det klart for pepperkakebaking i Vestlia med mitt søskenbarn på 3 år og Tuva.
Så gøy å se de små hendene kjevle ut deigen for så å stikke ut halve juletrær og griser uten bein og mennesker uten hoder. Tuva fikk også prøvd seg litt, men ble for opptatt med å spise opp deigen.
Skjønner henne godt jeg, for personlig synes jeg pepperkakedeigen er mye bedre enn de ferdige pepperkakene

 
Også pyntingen av pepperkakene gikk så som så, da det var mye morsommere å spise opp melisen og non-stop'en! Igjen skjønner jeg barna veldig godt! Men en hyggelig ettermiddag, det var det iallefall

Minner om Rødnesedagen i dag
Har du gjort noe som fenger for penger?

1 kommentar:

  1. Moro med pepperkaker :D DA er det juuul :)

    VIlle også bare takke for kommentaren jeg fikk på blogginnlegget mitt i går; "ikke alltid en dans på roser". Det er veldig sant ! :)

    God helg :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag