09.11.2010

Jentehelg

Helgen er lengst forbi, og hverdagen har nok innhentet oss alle.
Hadde to venninner på overnatting og jentehelg hele helgen!
Startet på fredag med pizza, oreokake og drinker før vi tok en tur på byen
Marlene, Lise, Jannicke og meg


Baccardi razz - stine spesial ;)

Ute på byen - Gossip

På lørdag var det på'n igjen!
Våknet på lørdag til frokost med egg og bacon og en "Orgasm"(drink)
Lørdagens frokost

Klar for en ny kveld
Overnattingsgjestene før vi drar på vors

Alias og P2

Jannicke og meg

Hadde en utrolig herlig helg, og det var godt å samle jentene igjen og bare kose seg skikkelig!
Gleder meg allerede til jul og hele gjengen får samles igjen!
Til dere søtiser: er kjempeglad i dere alle sammen og den kontakten vi har fått!
Dere betyr mye for meg alle sammen og vil tilslutt takke for " ei heidundranes" bra helg

2 kommentarer:

  1. Hørtes og så ut som en utrolig herlig helg :)
    Sprell med jentene er alltid like KOS!

    SvarSlett
  2. Dette hørtes jo virkelig ut som en kjempekoselig helg! Gleder meg til bulle kommer ut så jeg kan hive meg med på litt morro jeg og!
    Ha en fin kveld :)
    Stor klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag