20.11.2010

Hvem er jeg?

Dagens utfordring er å legge ut nærbilder som beskriver hvem jeg er.

Synes denne var vanskelig, men kan heller skrive noen stikkord om meg selv
- Jeg er sta!
- Til tider veldig kverulant
- Liker å jobbe med mennesker
- Sosial, men trives alene også
- Impulsiv
- Ryddig
- Målbevist
- Selvstendig
- Litt kontrollfreak
- Stort temprament
- Empatisk

Har også gode foreldre som jeg vet vil det aller beste for meg, har 3 herlige besteforeldre som betyr mye for meg, har mange herlige tanter og onkler som jeg setter stor pris på, gode søskenbarn, en nydelig datter, en bestemt bror som passer på, en supersøt svigerinne, og mange gode venner!

2 kommentarer:

  1. og så er du veldig søt! :) *hehe* Lett å snakke med og en veldig hyggelig jente!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag