15.11.2010

Dåpsdag


I dag er det 1 år siden Tuva ble døpt!
Kan ikke forstå at tiden har gått så fort. Husker dagen som den var i går, og det vil jeg tro jeg gjør resten av livet også! Var en utrolig hyggelig dag der vi fikk samlet familien og feiret den lille tulla mi

Alt dekket og klart til middag

Vi hadde bare de aller nærmeste til middagen, tanter, onkler besteforeldre og faddere.
Til kaffen kom også Tuvas gammeltanter og gammelonkler samt våre søskenbarn
Gavebordet

I den lille rosa boken som ligger til høyre på bordet ble skrevet i av alle gjestene. En liten hilsen til Tuva fra alle sammen. Rett som det er jeg tar den frem og leser litt i den, og håper hun setter pris på den i fremtiden. Så utrolig mange fine ord i denne og mange minner i en liten bok som også er blitt fyllt opp med bilder fra dagen.
Vil anbefale andre å gjøre det samme

Så var det dåpskaken jeg laget til Tuva
En minnerik dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag