17.11.2010

20 days challenge - dag 14

Dagens utfordring er rett og slett piercinger og tatoveringer
Jeg har hatt lyst å tatt tattovering lenge, men ikke funnet noe jeg MÅ ha, og vet heller ikke helt hvor jeg vil ha.

Har tenkt på håndleddet, men vil samtidig ha en plass slik at jeg kan gjemme den bort litt, så vi får se. Fotrista frister også litt... Må tenke på at det er noe jeg skal ha hele livet så må ha et motiv man ikke går lei av.

Når det kommer til piercinger har jeg noen.
Rundt konfirmasjonsalder tok jeg hull i navlen da vi var på ferie på Rhodos. Tok den ut da jeg ble gravid, og etter svangerskapet skal jeg ærlig innrømme at det ikke er fint lengre :p Så skal man ha hull i navlen anbefaler jeg å ta det etter man har fått barn, men da er det kanskje ikke så stas lenger.

Og for tre år siden tok jeg piercing i tunga, har den fortsatt..
Eneste bildet jeg fant der den vises litt


2 kommentarer:

  1. Ingen vits i å tatovere seg om man ikke vet hva eller hvor nei :)
    Jeg har selv 5 stk,bl.a på håndleddet som du nevnte.

    Så herlig bilde av deg :)

    SvarSlett
  2. Nei, greit å være helt sikker! Man ombestemmer seg ofte etter noen år om man var helt sikker når man tok den uansett, men greit å ha det som utgangspunkt i hvert fall!

    Jeg har jo på armen ned mot håndleddet, men det mange tatovører ikke forteller, er at siden det er så tynn hud ved håndleddet så flyter ofte tatoveringer der ut etter noen år. Så man skal helst ikke ha helt nede ved hånda :)
    Kjempefint bilde av deg :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag