02.11.2010

2 år!

For akkurat 2 år siden på denne dagen fikk jeg vite at det var en liten spire inn i magen min.
Fra den dagen har jeg vært mamma!♥

02.11.08

Det var en spesiell dag, på godt og vondt!
Hele livet ble snudd på hodet og nye tanker og bekymringer dukket opp.
Nå sitter jeg her, 2 år etterpå med ei herlig jente med stor personlighet.
Egen vilje har hun nok av, så kan ikke komme å pille henne på nesa nei!
Helt utrolig at det har gått så fort!
Eventyret er igang!

Det som også er litt spesielt er at Tuva har navnedag i dag også!
Derfor blir denne datoen spesiell på mange måter♥

3 kommentarer:

  1. Så koselig da :) Gratulerer med dagen :D

    SvarSlett
  2. Aaaw! Koselig med slike merkedager :) Grattis

    SvarSlett
  3. Gratulerer med navnedagen. Det er sykt hvor fort tiden har gått. Tenk at dette året startet med at jeg kom hjem fra sykehuset etter en fødsel, og så slutter det kanskje med en ny baby! Tiden bare flyr.
    Ha en kjempefin dag videre. Jeg syns Tuva skal få kake, hihi.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag