30.11.2010

16 and pregnant - Teen mom

Flere enn meg som fulgte med MTV's serie 16 and Pregnant?
Man kan se alle episodene på nett, og den historien som sitter mest igjen hos meg er svangerskapet til Catelynn og Taylor! Begge hadde en ustabil oppvekst og det hele toppet seg vell når mor til Catelynn og far til Taylor giftet seg! Catelynn og Taylor blir gravide å velger å adoptere bort lille Carly til Brendan og Theresa
Nå har MTV kommet med oppfølging av disse tenåringsmødrene i serien Teen Mom.
Der følger vi Catelynn, Maci, Amber og Farrah i tiden etter fødselen
Bildene er hentet fra Mtv.com

5 kommentarer:

  1. Så litt i sta, men LK var ikke helt med på at mamma skulle se på pc'n :P *hahaha* Skal se i morgen tenker jeg, da er jeg hjemme alene!

    SvarSlett
  2. Har ikke sett alle nei. Men så en episode. Satt å grein å grein!! Utrolig rørende..:)

    Skal ta en titt på linken å få sett dem alle sammen

    SvarSlett
  3. Sett mye av det da....
    Og den episoden der,kommer jeg til å huske for bestandig! For ett flott voksent par. Jeg grein fra ende til annen.
    Teen Mom har jeg ikke fått sett enda

    SvarSlett
  4. Sett fra starten, ja. Nå er det jo ny sesong på søndager.
    Syns det er så trist med Catelynn og Taylor, og Taylor savner henne jo så mye. Huff, de var virkelig sterke og flink. Så utrolig uegoistisk.
    Ha en fin dag.
    Stor klem fra Eline og baby

    SvarSlett
  5. Har sett den første sesongen ja, og den historien gjorde et virkelig sterkt inntrykk på meg.
    Viste ikke at de hadde laget en oppfølgings serie, så den skal jeg få sett.
    Tusen takk for tipset.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag