18.11.2010

10 ting som gjør meg glad

  • Tuva- Hun er virkelig det beste som har hent meg og det blir bare bedre og bedre for hver dag! Hun er utrolig verdifull og jeg er så stolt av henne! Kunne sittet å skrytt av henne i timesvis, men det har ingen hensikt. Jeg er egentlig ikke sånn! Men hun er nok den personen som gleder meg mest
    -
  • Familien- Har et nært forhold med familien på begge sider. Det er noe jeg setter stor pris på. Det er en god tone mellom alle sammen og man kan møtes og ha det hyggelig flere ganger i året. Setter også stor pris på at selv etter skilsmissen til mamma og pappa for 13 år siden kan vi fortsatt samles, og familiene har kontakt enda. Det er så godt å vokse opp når det er sånn.
    -
  • Venner- Jeg har ikke vært den som har tviholdt på en bestevenn hele livet, men prøvd ut litt av hvert. Har såklart holdt kontakten med barndomsvenninnene. Noen kommer og noen går, men har satt pris på hver enkelt av de. Gode venner er så herlig å ha.
    -
  • En hyggelig kommentar- Få en bekreftelse på noe man gjør! Synes det er hyggelig å få en oppmuntrende kommentar eller skryt om man gjør noe bra i jobbsammenheng. Setter pris på gode kommentarer og tilbakemeldinger på noe jeg gjør eller har laget istand
    -
  • Når elektroniske ting funker som de skal- Ingenting er mer irriterende enn når slike ting lever sitt eget liv. Tidligere hadde jeg lillebror som alltid fikset opp, men han bor nå i Bergen, så om ting streiker har jeg et langt større problem. Har blitt avhengig av slike duppeditter og da bør de funke som de skal!
    -
  • En god film- Trenger ikke å være noen romantisk komedie altså! Liker faktisk bedre en god thriller eller actionfilm. Filmer med handling og spenning, og et god budskap som henger igjen etter filmen også
    -
  • Rent og ryddig hjem- Etter Tuva ble født vaskes gulvet flere ganger i uka. Blir utrolig mye rusk og smuler spesielt da hun skal spise selv. Lar henne få spise som hun vil, og setter derfor større pris på at det er rent og ryddig på kvelden etter hun har lagt seg. Godt når helgavasken er unnagjort, alt ligger på plass og det gjerne står noen friske blomster på bordet
    -
  • Dra på ferie/tur- Man trenger ikke å dra så langt før en ferie hjelper på. Heller ikke være borte så lenge. Bare det å komme seg bort en tur og få et lite avbrekk i hverdagen gjør godt.
    -
  • Bli overrasket- Det kan være hva som helst. Overraskende besøk eller en liten oppmerksomhet. En koselig melding er også hyggelig, alt som ikke var helt uforutsigbart kan være hyggelig
    -
  • Penger på konto- Ingenting er bedre enn å ha penger på konto og føle man kan unne seg noe ekstra samtidig få kjøpt inn det man trenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag