28.11.2010

1. søndag i advent

Nå nærmer julen seg med stormskritt og vi er kommet frem til 1.søndag i advent.
Jeg bruker kvelden til å pynte til jul! Har vært dårlig i helgen så Tuva har vært til mormor i dag! Da må man prøve å være litt effektiv og få unna det meste av pyntingen

Stua i skrivende stund! Sofaen ser bomba ut da jeg holder på å vaske trekkene
Julepynten
Kjenner at jeg ikke har lyst til å sette frem alt. Er igrunn litt lei alle nissefigurene og det i gull! Tror jeg heller vil gå for mer rødt og sølv i år
Skilt fra Kremmerhuset som henger på Vitrineskapet

2 kommentarer:

  1. Så koselig det blir i stua di :)
    Her finner du kun 3 nisser,og det er kun for Kajsa`s skyld,hehe. Er ingen stor fan av nisser igrunn selv :p
    Og gull ble byttet ut mot sølv i fjor :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig du har gjort det!
    Blir gøy å se når du er helt ferdig. Jeg trodde jeg hadde så mye å pynte med, men er jaggu ikke mange nissene å skryte av...

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag