17.10.2010

Tilbake til hverdagen!?

Jeg har skikkelig dårlig samvittighet ovenfor meg selv!
 Har ikke fått trena noen ting siden jeg fullførte 30 days shred i midten av juni! Sommeren og høsten har vært bare utskeielser, så nå er det på tide å ta et grep igjen å tenke mer på kosthold å trening! Skal starte når jeg kommer hjem fra Osloturen, så skal bruke denne uka på å psyke meg opp litt, og bli skikkelig innstilt til å gå tilbake til dietten og kutte ut all den småspisingen i hverdagen!

Må lære meg å bli "streng" med meg selv igjen! Tror ikke jeg overdriver om jeg sier det har vært utskeielser HVER dag siden i sommer, og det er ikke bra! Skal jo også være et godt forbilde for Tuva også, så nå er det bare å ta seg i nakken og gjøre noen forandringer!
Hvordan går det med dere? Andre som blir med igjen!?
Her trengs motivasjon og et stort spark i baken!


5 kommentarer:

  1. Motivasjon? Ja takk :) Spark i baken? Ja takk :) Har faktisk trent noe, men ikke mye, og kostholdet har vel ikke akkurat vært noe å skryte av, men jeg prøver ;) Kanskje ikke prøvd å hardt i det siste men men men men.... Har hatt litt uflaks med de migrenemedisinene for de gjorde at jeg este ut som en bolledeig full av gjær. Vil ikke tilbake på de nei!

    Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Stå på :D
    Treningen har jeg så og si holdt ved like hele tiden. Meeen,kostholdet er en annen sak!! *skamme*
    Må nok skjerpe meg jeg også ja. . .

    SvarSlett
  3. I'm in! Har fryktelig dårlig selvdisiplin når det gjelder slikt..

    SvarSlett
  4. Heia Stine ;) må si det samme som Linn.. trener, men ikke så flink med maten :p

    SvarSlett
  5. Jaa den treningen og spisingen. :P hehe.. Er igrunn veldig innstilt på å komme meg på rett vei igjen. Men pga diverse grunner har det hindret meg litt den siste tiden..:) Meen snaart! Snart skal jeg på`n igjen. Føler jeg har lagt på meg en HAUG i sommer.. Gaah

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag