25.10.2010

Spå og horoskop

Noen mener at håndflaten og hendene kan gi oss informasjon som gjenspeiler fortid og fremtid, opplysninger om karakteregenskaper og personlighetstrekk. Inne på nettsiden Spåtjenester fant jeg et bilde og beskrivelser over de ulike linjene i håndflaten og hva de representerer.

Om du er interessert i å lese mer om dette så trykk her.

Selv fant jeg ikke alle linjene i min hånd, så hva det sier om fremtiden min vil vise seg.
For eksempel finner jeg verken Pengelinjen, Skjebnelinjen, Suksesslinjen eller Helselinjen =p Får vell bare krysse fingrene å håpe på det beste!

Noe annet jeg synes var veldig interessant er det de skrev om de ulike fingrene våre:
  • Tommelen Viser viljen din – Jo karftigere og lengre den er jo bedre. Kan du bøye den langt bakover er du svært gavmild. Ledere har ofte korte og kraftige tomler.
  • Pekefinger Det er ego-fingeren, den styrer selvtilliten - Er den lang er du en god leder. Bøyer den innover er du et offer for janteloven. Skal helst være rett og lang.
  • Langefinger Den symboliserer roret i livet – hva vi styrer etter av moral, verdi og balanse i oss selv. Bør være rett, ellers blir det tungt å styre.
  • Ringfinger Er ring – og pekefinger like lange , har du balanse mellom dine feminine og maskuline sider. Ringfingeren representerer det feminine, myke verdier og kreavitet. Er ringfingeren din lang har du sannsynligvis gode healingevner !
  • Lillefinger Representerer kommunikasjon – Lærere og journalister har ofte lang og kraftig lillefinger
Jeg klarer aldri å bestemme meg for om jeg tror på dette eller ikke! Alt kan ikke være tilfeldig heller, og samtidig er vi en del av naturen vi også, så hvorfor ikke?
Dette gjelder også astrologi og horoskoper. Tastet inn noen tall for å få hva den neste mnd vil handle om og jeg tror det er mye som stemmer. Men stemmer det fordi det er sånn, eller stemmer det fordi vi får det til å stemme? Vanskelig å forklare men håper dere skjønner hva jeg skriver.

UTSIKTER DEN NESTE MND
"Denne måneden representerer tid for ettertanke. Karrieren og kjærlighetslivet kommer i bakgrunnen, du blir drevet av et slags indre behov for og forså dine egne motiv og dine ønsker. Du skal bruke tid på deg selv denne måneden, så ikke få dårlig samvittighet hvis du føler du ikke gjør nok i den ytre verden. Du stiller spørsmål med det meste nå. Pass på at du ikke blir ”hyperaktiv” eller i motsatt fall overtrøtt. Prøv å finne en balanse mellom aktivitet og hvile. Ta dine vitaminpiller, bygg opp igjen deg selv og vær tålmodig økonomisk.

Du begynner å forstå hvor viktig de dype indre forandringene er, og dette kan vekke både frykt og spenning i deg. Frykten er basert på villrede og manglende evne til å se om det du tror du ønsker er det rette for deg. Spenningen kommer av at det i alle fall skjer noe i livet ditt! Prøv å gjøre det som føles riktig. Stol på din egen intuisjon og lytt til ditt hjerte.Karriere er ikke spesielt prioritert, kun hvis du planlegger langsiktig.Så, tenk langsiktig, ikke søk kortvarig profitt i denne perioden. Du vil mest sannsynlig ikke oppnå stort."

Hva tror dere?
Noen som har erfaringer?

1 kommentar:

  1. Spennende tema :)
    Har ingen erfaringer selv her,og vet ikke heeelt om jeg tror på sånt. Men lar meg fasinere av det,og leser horoskop og lignende om jeg kommer over det.
    Moren til ei venninne av meg leser tarot-kort,og har hatt skremmende rett i ganske så masse! Artig tanke :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag