12.10.2010

Kurs i legemiddelhåndtering

De to siste dagene har jeg vært på kurs i legemiddelhåndtering!
Utrolig mye informasjon på kort tid, så trenger noen dager på å lande litt å lese litt grundigere på emnene vi rasa igjennom.
Spennende er det iallefall

Føler som jeg står litt mellom barken og veden også, iogmed at jeg jobber i helsekost og selger naturpreparater også. Helsekost og legemiddelindustrien er ikke akkurat bestevenner for å si det sånn!
Men jeg holder en knapp på naturmedisin jeg da, for min del!  Må slutte å snakke om det før jeg tar av! Kjenner jeg blir engasjert :p
 
Nå er det bare få dager igjen til bloggtreffet også! Guri, jeg gleder meg!
Skal bli så utrolig godt å komme på besøk til søte Thea :)
Ståle kommer også så det blir en knall tur!
SNAKKES SNART!

1 kommentar:

  1. hihi, så da drar du på besøk til meg som går farmasi! :D Vi får la det ligge da så vi ikke blir uenig, neida :P Gleder meg masse til dere kosser snuppene mine! Skal prøve å fikse fly så onkel skrue kommer litt tidligere også <3

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag