30.10.2010

Mitt drømmebryllup

Dagens utfordring var å skrive om mitt drømmebryllup.

Sliter skikkelig med dette innlegget rett og slett fordi jeg ikke vet hvor jeg står i forhold til det. Uansett er det maange år frem i tid. Èn dag kan jeg ha skikkelig lyst å gifte meg å ser for meg hvordan jeg kunne tenkt meg å ha det, men dagen etter kan jeg få helt noia bare av tanken.
Så jeg er altså ikke en av de jentene som har planlagt alt ned til minste detalj.

Men siden dette er dagens utfordring skal jeg prøve så godt jeg kan.
Det viktigste den dagen er iallefall og få samlet familiene og kose seg masse på den dagen.
Om det er stort eller lite spiller ingen rolle, det er ikke det som betyr noe. Tilbringe en hel dag sammen med hele familien, spise god mat, mimre tilbake i tid å kose seg med kaker og dans

Dere som har lest bloggen en stund vet jo at jeg har blitt ganske kakefrelst, så har lyst på en skikkelig elegant og dekorativ kake. Er så utrolig mye fint å velge i! Både når det gjelder mat, kaker, håroppsett og ikke minst kjolen!

Vil ha mitt bryllup så personlig som mulig, hvitt og elegant
Hvordan er ditt drømmebryllup?

1 kommentar:

  1. Så moro dette var, men alle utfordringene. Samler opp alt i et svar.
    Koselig å se hvor du bor henne og hvordan du så ut da du var lita :)

    At du kommer til å legge mye vekt på kake i ditt bryllup kommer jo ikke som noe overaskelse :P hehe. Kommer til å bli en nydelig kake og du kommer til å bli en enda nydeligere brud!

    Mitt drømme bryllup.. hemmm jeg har flere ider og de er veldig forskjellige. Så får se hva det blir til..

    Ha en super helg.

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag