31.10.2010

Den beste

I 1998 ble det utgitt en nydelig sang som siden den gangen har vært den fineste sangen jeg vet om.
 Om den kommer på radio når jeg er ute å kjører bil må jeg stoppe opp!
 Og om jeg er hjemme tar jeg en pause mens den spilles.

Den betyr så utrolig mye for meg og en sang jeg alltid kommer til å ha i hodet.
Jeg snakker om Aerosmits " I don't wanna miss a thing" og de som kjenner meg vet hva denne betyr for meg! Får frysninger av sangen og gråter nesten av musikkvideoen

Ha en god søndagskveld
Og med tanke på gårsdagens innlegg er det en ting jeg er sikker på, det er at denne skal spilles den dagen om jeg gifter meg!

4 kommentarer:

  1. Åh,den er såååå fin den <3

    SvarSlett
  2. Åå, helt enig! Elsker den sangen og minner meg om når vi bodde i Spania. Og ja, bare elsker den!!!
    Hehe. Ha en superfin søndag. Stoor klem

    SvarSlett
  3. Den er vakker :)

    PS. Hvordan har du fått til den "hva synes du" greia?

    SvarSlett
  4. Heisann, har du noen bra treningstips til meg som nybegynner, så besøk www.christ1n3.blogg.no å gi meg noen tips om måltider å trening !

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag