18.10.2010

Bloggtreff

På lørdag 16.10 var vi en gjeng bloggere som møttes på Peppes Pizza på Aker Brygge.
Jeg var utrolig spent på forhånd, men gledet meg samtidig til å treffe menneskene bak de flotte bloggene jeg har fulgt i så lang tid.
Dro først til Oslo S der vi møtte Siri og Trym, før vi gikk nedover og møtte de andre mammaene.
Var en utrolig koselig dag og timene bare fløy av gårde! Håper på å få til flere slike treff fremover også, og at kanskje enda fler blir med neste gang :)
Peppes Pizza
Bloggerne er samlet
Til dere som var der: Må si det var utrolig hyggelig å bli kjent med dere! Har liksom fulgt dere og hverdagen over lang tid, så det var trivelig og endelig kunne møtes. Fikk et skikkelig godt inntrykk av dere alle, og gleder meg til neste treff
Foto: Linn og Veronika

3 kommentarer:

  1. Var kjempe spennende! Og mega hyggelig å treffe deg og Linn A som jeg ikke hadde hilst på før.
    Gleder meg til neste gang allerede ;)

    SvarSlett
  2. Så koselig sakt Stine =) Veldig koselig å hilse på deg å. Vi fikk ett veldig godt inntrykk av dere å. Er jo litt "uvirkelig" å faktisk møte noen man har fulgt bloggen til så lenge =)

    Hååper vi ses snart igjen :)

    SvarSlett
  3. åååååh, neste gang MÅ jeg være med.

    Hadde jo vært såååå morro. Synd jeg ikke fikk vært med nå, men jeg er ikke helt trygg på å ta med meg begge to så langt alene enda ;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag