27.10.2010

Barndomsminner

Har utrolig mange gode minner fra barndommen.
Vært veldig heldig at mamma og pappa har dokumentert det meste i form av bilder og videoer, så jeg har alltid noe å se tilbake på.
Fra jeg ble født til jeg var 9 år bodde vi på ei lita øy ute i Trøndelagskysten som heter Hitra. Gikk både skole og barnehage der og møtte mange herlige mennesker som jeg fortsatt har kontakt med i dag. Er utrolig vanskelig å plukke ut ett minne, så vil bare mimre litt fra barndommens år

Først noen bilder fra Melandsjøen
Stolt storesøster

Vi hadde familien rundt oss i hele oppveksten og har fått et godt og nært forhold til begge sett med besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. Det er noe jeg setter enorm stor pris på i dag.

Eirik, Ståle, meg, Ida, Line og Sten Egil

Jeg tørr å påstå at huset vårt ofte var et samlingspunkt for oss ungene. Tror vi var 13 stk på det meste en gang! Vi fant på mye sprell både inne og ute. Ikke altid foreldrene våre synes det var like gøy - som den gangen Nina og jeg badet i jørme. Vi storkosa oss, men mammaene våre var ikke så fornøyde.
Tegning, lek i sandkassa, huskene og "møter" var vell det vi likte aller best

Fra et av møtene i Skare-bakken.
Niste er med!



Så kom den dagen mamma og pappa skilte lag.
Vi flyttet til Malvik der jeg startet i 4.klasse ved Sveberg skole.

Første skoledag på Sveberg

Fikk mange gode venner i Malvik også!
Det er en tid jeg setter stor pris på! Tror den perioden og alt som skjedde da har i stor grad vært med å forme meg til den jeg er i dag.  Ble kjent med mange nye mennesker og fant på utrolig mye artig

Så til alle dere gamle kjente; Takk for mange fine og gode år! Setter utrolig stor pris på dere alle sammen
(siden du leser dette betyr jo det at vi har bevart kontakten)

Hva husker du fra barndommen?
Noen spesielle hendelser du husker godt?

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder. Koselig å mimre litt :)
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Så koselig innlegg. Moro å se deg som lita jente,herlig! :)

    SvarSlett
  3. Søte bilder. Ikke vanskelig å se hvem som er deg iallefall :D:D

    Morro med minner ;:D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag