26.10.2010

20 days challenge

Fant en ganske spenennde utfordring på Mamma Hege &Supersøta på nye eventyr sin blogg.
Siden jeg sliter litt med inspirasjon og blogging for tiden så kanskje denne vil gi meg litt av gnisten tilbake.
Sånn ser den iallefall ut dag for dag:

  1. Fortell om ditt beste barndomsminne
  2. Hva er i sminkepungen din?
  3. Ta bilde av hvor du bor
  4. Fortell om ditt drømmebryllup
  5. Hvilken sang får du ikke ut av hodet?
  6. Ta bilder gjennom hele dagen din
  7. Ta bilde av morgensveisen
  8. Ta bilde av dagens sminke
  9. Sett sammen en film av tidligere videoklipp
  10. Legg ut et barnebilde av deg selv
  11. Legg ut et bilde som du er fornøyd med
  12. En sang som minner deg om da du var liten
  13. Et sted du vil reise til
  14. Noen piercinger/tatoveringer?
  15. Skriv 10 ting som gjør deg glad
  16. Skriv 10 ting som gjør deg trist
  17. Legg ut nærbilder av deg selv som beskriver hvem du er
  18. Noe du gleder deg til
  19. Bilder som inspirerer deg
  20. Din favoritt tv-serie

2 kommentarer:

  1. Hihi.. Søy gøy at du slenger deg med da. Sliter også medinspirasjonen til bligginga, så tenkte den var en god begynnelse om ikke annet :P

    SvarSlett
  2. Du har ikke det skrevet ned et sted så du kan sende meg, så tar jeg en sånn jeg å ;) *hehe*

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag