22.09.2010

Sommerferieplaner 2011

Ser ut som høsten har kommet for fullt i Trøndelag!
Dagene våre er fulle av regn og kalde tempraturer, så "sommeren" som har vært ligger svakt i minnet!
Men jeg har allerede begynt å planlagt neste sommer bittelitt! Jeg liker å ha ting klart og må ha noe å se frem til. Neste sommers store happening er slektstreff med mormors side. Hun er opprinnelig fra Lofoten så dit tar vi turen i august! Har aldri vært så langt nord og Lofoten er noe som har fristet i mange mange år
Er det rart man gleder seg!?

Som dere sikkert ser har det vært veldig dårlig med blogging om dagen. Lysten har rett og slett ikke vært der og jeg mangler motivasjon. Dagene går med på å avvente å se om man skal på jobb, levere i barnehagen, rydde, vaske, lage middag og masse kos og lek med Tuva som bare skal gå fortiden! Det er skikkelig stas å se på henne og den utrolige utviklingen som bare har skjedd den måneden hun har gått i barnehage! Ser hun har stort utbytte av det og trives veldig godt! Hun får korte dager og vi koser oss hjemme både morgen og kveld! 1-årsalderen er virkelig stas!
Skal prøv å komme sterkere tilbake!
Har heller ikke tatt så mange bilder i det siste - uten grunn egentlig, men tror jeg blir litt slått ut av været :/
Ønsker dere iallefall en riktig fin onsdag
(det er onsdag ikke sant?)

4 kommentarer:

  1. Jeg liker også ha ting klart. Og gjennom den kalde mørke årstiden trenger vi noe å se frem mot ;)
    Nydelig bilde,skjønner du gleder deg til å dra dit.

    1 års alderen er en herlig og spennende tid! Sååå mye som skjer med dem små :)

    Og ja,det er onsdag ;) *fnis*

    SvarSlett
  2. Jeg har også så smått begynt å planlegge neste sommer. Vi skal en tur til Tyskland bl.a Så den turen skal nok bestilles iløpet av vinteren, for å få best lugar og slikt. Hehe, litt sær på sånt..

    SvarSlett
  3. Å, Lofoten er kjempenydelig, gled deg! Veldig fan av å ha planene klare, jeg og. Da vet man hva som skjer! (mer eller mindre)

    SvarSlett
  4. Pappan her i huset kom hjem fra Lofoten natt til tirsdag denne uka, og hadde hatt en fantastisk tur, og storkosa seg. Var vist helt uvirkelig vakkert. Så nok bare og glede seg.

    Blogging går jo litt opp og ned, sån er det bare. Bli med på konkuransen hos meg så kan det jo hende du vinner og det vil jo bli en liten gla overaskelse ;)

    Er det i et vikarbyrå de ringer for jobbing eller?

    Ellers ønsker jeg deg supre dager med masse Tuva kos.

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag