02.09.2010

Smakebit på bryllupskaken

Får vell oppdatere dette innlegget litt.
Har vært til mormor etter jobb i dag så nå er alle tre kakene bakt, fylt og trekt med MMF. Står nå kjølig over natten til de skal fraktes til Hitra i morgen. Må si jeg er veldig spent på turen utover og håper de holder seg på plass i kakeboksen.

Apropos kakebokser ja! Bestilte fra nettet for over 14 dager siden, men annet utstyr jeg tenkte å bruke til denne kaken. Hadde ikke mottat pakken og i går fikk jeg mail ang manglende betaling! Hadde betalt samme dag så skrev en mail tilbake! Det gikk ikke lang tid før jeg fikk en beklagende mail tilbake om at det hadde vært en feil fra deres side, men pakken sendes i morgen!
Endte opp med å kjøpe kakeesker fra Staples, og der solgte de kun i 20 pk så om noen trenger kakeesker så gi et hint :p
Men det ordnet seg til slutt


Her er den første kaken ferdig trekt med MMF.
Nå har jeg akkurat kommet hjem og sitter med et glass iskaldt øl!
Tror nesten jeg er i himmelen! Tuva er til pappaen sin og jeg har fri i morgen så nå skal jeg bare være Stine i hele helgen! Savner henne allerede :/
Håper dere har en fin kveld



 

4 kommentarer:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag