06.09.2010

Bryllupshelgen

Line og Viggo ble gift ;)

Det ble en perfekt dag på alle mulige måter. Selve vielsen skjedde også nede på Hopsjøbrygga der middagen og festen skulle være! De begge to er oppvokst ved sjøen, så det kunne ikke blitt mer personlig!
Bruden ankom vielsen i en av Nattseilernes båter og jeg fikk frysninger på hele kroppen da vi så Line og faren kom mot oss gjennom sundet. Oppe på brygga stod en spent Viggo og ventet på sin nydelige brud! Det var så vakkert alt sammen.
 Har fått tilatelse av brudeparet å legge ut bilder.


Vil takke dere to for en helt magisk dag!
Alt var så gjennomført og nydelig, at jeg har ikke ord!
Vil bare si
GRATULERER SÅ MYE TIL DERE BEGGE TO!

3 kommentarer:

  1. Så romantisk.. Ååå.. jeg har så lyst til å gifte meg...

    SvarSlett
  2. Åååå herlig setting for ett bryllup da! Skikkelig romatisk når det blir så personlig :)

    SvarSlett
  3. For en flott vri på ett bryllup. Veldig gjennomført ja!! Vi ville egentlig ha vielse ved vannet. Men turde rett og slett ikke pga været osv ;)

    Kaken ble også flott!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag