11.08.2010

klar, ferdig, GÅ

Joda, i dag kom de, de første skrittene til Tuva!
Hun har i lengre tid likt å gå når vi holder i hendene hennes, stått noen sekunder selv og tuslet rundt bord, stoler og andre ting å holde seg fast i. I dag etter jobb og barnehage dro vi på Tyholt til min onkel og kosa oss ute på plena. Prøvde å la Tuva stå selv, noe hun gjorde en lang stund. Sto der og klappet og var tydelig stolt av seg selv også! Tuvas mormor strakte seg mot henne, og jaggu- der kom hun! Gikk noen skritt fremover før hun stupte i fanget til mormor. Så i ettermiddag har vi ikke gjort stort annet enn å ta noen steg å være super-stolte både mor og datter! Redd det blir hektisk fremover nå da. Iallefall den dagen hun starter å gå innendørs :)

Når tok deres barn de første skrittene?

6 kommentarer:

  1. Kristian var akkurat 13 mnd på dagen når han begynte å gå.

    SvarSlett
  2. SV: Ikke blitt trønder, jeg ER trønder. Trondheims-jente jeg nemlig ;) Men blir bra å bo i Levanger tenker jeg. Tipper tuppa mi kommer til å snakke skikkelig brei trøndersk med tiden :P

    Gøy når de tar de første stegene. Husker jeg ble SÅ rørt da Ronja tok sine første ordentlige steg. Da var hun 13 mnd<3

    SvarSlett
  3. Åååå så moro :D Gratulerer!!

    Kajsa var akkurat 10 mnd gammel da hun gikk :) (10 desember 06)
    Så hun løp avgårde sin første julaften,hihi.

    SvarSlett
  4. Så gøy da :)Nå begynner en helt ny tid med "forsiktig" :) Her i huset blir det ordet dagt ca en million ganger, gjerne fordi Leah Kristine KLATRER og løper og er relativt lit vill :P

    PS. LK gikk da hun var mellom 9 og 10 mnd, jan'09 :) Begynte å øve seg allerede i nov'08.

    SvarSlett
  5. Alex begynte å gå for et par uker siden, 10 mnd gammel. :)

    SvarSlett
  6. Så gøy når de begynner å gå! Nå starter virkelig en ny tid for dere:)

    Her hadde Kristian det alt annet enn travelt med å begynne og gå. Fjorten dager unna 18 mnd var han, da han full i feber hjemme fra barnehagen plutselig gikk en sving rundt i hele stua her!!

    Så jeg har ett lite håp om at lillebror kanskje kan prøve seg litt før ;-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag